Sunday, January 30

Fate/Stay night

En anime ni bara måste se på! En underbar story med sjukt bra humor! 

Personligen är jag fast i den, den får betyget 9/10 av mig för tillfället. Kanske kommer den nå fulla poäng snart ;) Men jag tvivlar. Det är bara One Piece och Naruto som är så bra! 

Men hur som helst, checka in de här videona som jag lägger upp. Ni kanske kommer gilla serien?

Archer in action.
Har personligen inte sett hit än, men striden är sjukt bra!

Fate/stay night ending 1
Blev fast i den här sången. Den är inte bra, men på nått sätt
 beroendeframkallande.

Jag föreslår att ni tar och checkar in den! Klicka här för att se episode 1 

OBS: Den här animen är inte någon romance anime, inte heller någon sexy ecchi-anime. Den baseras främst på dessa genres: "Drama" "Adventure" och "Action". Jag tror den första och sistnämnda är de regerande ;) 

No comments: