Sunday, January 23

Hello!

Dagen har liksom bara gått. Har inte haft någonting att göra, och ingen har velat göra något med mig. Sedan dissade jag familjeturen till Siuntio's simhall eftersom jag absolut inte hade lust. Smart drag för en uttråkad tonåring som har två ljus och tändstickor i skrivbordslådan.

Nu ska ni inte dra några förhastade slutsatser. Det enda som brann var ett papper (3 st...) som innehöll värdelösa texter (har lekt poet en gång i tiden ...) och en annan, obetydlig sak (en brun färgpenna). 
Så nu har jag tråkigt igen, efter att ha blivit utskälld av mamma. Ska ta och se på lite mera One Piece nu! :) Alltid något. 

Ha en bra kväll, suckers! xD

Ta del i min glädje: ^^

In English:

The day .. it's like it just passed by without me noticing. I haven't had anything to do, and nobody wanted to do something with me. Then I didn't wanna go swimming with my family to Siuntio, because I .. well, didn't wanna. Really smart for a teenager that has two candles and a lighter to play with.

Don't run ahead and think about something bad now. The only things burning was a paper (three..) where I had wrote some stupid texts (I wanted to be a poet some time ago ..) and a really not-important-at-all-thing (a brown pen).
So now I'm bored again, after being scolded by mom (kids aren't supposed to play with fire, u know?) So I decided that I would watch some more One Piece. 

Enjoy the video, everyone, and share my happiness! 

SAYONARA!

No comments: