Monday, January 31

THE RYTHM IN THE MUSIC

Jag. Är. Så. Illa . Ute.

Har inte fått någonting övat inför franskaprovet än, och jag är totalt borta när det kommer till allting som har med ämnet att göra. Råkade hitta en av Avril's nya sånger när jag skulle logga ut från Youtube och så lyssnade jag på den och fick lite deja vu. Så nu har jag lyssnat sönder alla hennes låtar - What the hell, girlfriend, happy ending, alice etc - och böckerna ligger och dammar.

Hjälp mig, jag är värdelös på att plugga. Svär på att jag kommer sitta uppe vid midnatt och memorera onödigt långa fraser, strunta i de små orden och sedan inse att det var de små orden som räknades och de långa som man kunde skita i? Så går det varenda, jäkla gång! 

Men sången är faktiskt skitbra ^^ 
Jag får lust att färga håret... blont är egentligen skitsnyggt. Men det passar inte mig (=^w^=)



No comments: