Sunday, February 13

Walk too much = Ont i fötterna

Konnichiwa!

Igår hade jag ganska mycket att göra, därav bristen på uppdateringar. Jag hade bland annat planerat att sticka iväg ner till stan och köpa lite nya kläder, men i slutändan hittade jag bara en ny t-shirt. Så efter att ha vandrat runtomkring på stans bästa "butiksgata" för en stund, så gick jag in till en matvarubutik och köpte en vattenflaska med lime-smak. Samtidigt passade jag på att fråga kassa-tanten vart Seppelä låg. (hade totalt glömt bort det ..) Jag tänkte gå dit och se på lite jeansshorts till sommaren och samtidigt fråga efter chefen eftersom jag ska ha prao där och ville fråga lite. Men såklart var det stängt när jag kom dit, så jag bestämde mig för att istället gå till Giganti som låg direkt under. Där frågade jag efter ett skal till min Samsung Galaxy 3:a men dom hade inget, så jag gick hem. På vägen svängde jag in i K-market för att inhandla vissa speciella nudlar. ;) (Kostade 1.50 så jag köpte bara 3. Hade inte tillräckligt med pengar -.-')


Och idag har jag bara sovit. Och sett på Naruto. Rewatchar hela första delen ^^

Såhär ser "Samyang Ramen" ut:
Den som är orange, d.v.s. 2:a från vänster till höger, är den som finns i butiken ^^


Be happy .. hai? 

No comments: