Monday, January 24

I'm an expert about drugs!

Ta det inte bokstavligt nu, will yah? *cutie smile*

Näe, jag är ingen expert. Jag vet några (!) som t.ex. heroin, kokain, marihuana, amfitamin, crack, nekotin, nikotin och uppenbarligen adrenalin också. (sista visste jag faktiskt inte .. OO") Vi hade värsta drog-kursen idag i skolan och gissa vem som satt och såg på yaoi-comics narutoxsasuke. Ehehe .. yes yes.

Till ämnet. Jag har egentligen inget. Skit i det. Har ni haft en nice day? I HAVE! *not* Det har varit två timmars skrinning (med en GALLER hjälm, help -.-') och efter det drogkurs. Så hade vi modersmål och matematik, vilket såklart lyfte mitt liv till höjderna *sarcasm*

A single choice can change your life
but it can also affect someone elses. 
So be careful while choosing what you will do
otherwhise...

you might have to kill your family.

XD
Insider for naruto-fans (>w<)

No comments: