Tuesday, February 15

I. Hate. Little. Brothers

Jag hatar lillbrorsor. Min är en anime-besatt skitunge som inte har en IQ högre än 20, och som dessutom älskar att spela Runescape.com. Kan mitt liv bli värre?

Nyss var han inne och försökte hitta alla mina animen som jag har uppskrivna på datorn, men när jag blockade sidan (bara jag kan se den nu, sorry! Får ha det så ett tag, så linken uppe i bloggen kommer vara värdelös ...)

Nu tänker ni kanske: Varför kan inte han få se dem? Hmm.. för att han är en cp-unge med alltför litet värde i samhället för att vara värdig? Ja. Exakt. Han är inte värd att få se på alla mina underbara animen!

Like, how could I tell him about Durarara?
Muri des, Zettai Muri des! (impossible, absolutely impossible)

Meddelande till er yaoi-älskare out there som nu är glada över att ni funnit en ny anime att fördjupa er i:
No.

Durarara är (tyvärr...) ingen yaoi-anime. Jag hade faktiskt hoppats på det lite, och jag gick på det -.-' Anyway så blev jag förvånad när det var en vanlig liten shoujo-wannabe whatever-anime. 

But don't be sad, there are a lot of sick humans in this world that likes yaoi and makes animes with that as a main genre ^^

No comments: